Navigatie

Pakket te laat of kwijt in december? Keep it cool met onze december-pakket-tips!

Feestmaand december staat voor de deur waarin iedereen massaal kado’s online bestelt. Bij EKO4petz doen we er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Voor onze PostNL bezorger betekent december topdrukte. Bestel daarom op tijd zodat je niet zonder voer komt te zitten als jouw pakket iets later aankomt.

Buiten de feestmaand om worden 90% van onze pakketten keurig de volgende dag afgeleverd. Maar wat nu te doen als PostNL zegt het pakket bezorgd te hebben, alleen je hebt helemaal niets ontvangen? Hier onze december-pakket-tips voor jou:

1. Vraag de status op van jouw zending via de Track & Trace code
De Track & Trace code heb je per e-mail ontvangen. Via de Track & Trace code kun je de status van jouw zending opvragen. Daarin lees je precies wanneer en waar de verzending is bezorgd.

2. Check of jouw pakket is afgeleverd bij de buren
Je hebt de bezorger gemist. Misschien waren jouw buren wel thuis op het moment dat de bezorger langskwam. Check eerst of jouw pakket bij een van je buren is bezorgd. Ook als er geen kaartje van de bezorger in de bus ligt.

3. Wacht tot de volgende dag
Je buren hebben geen pakket ontvangen? Goed nieuws! Onze ervaring is dat in 9 van de 10 gevallen het pakket alsnog de volgende dag wordt bezorgd.

4. Neem contact op met ons
Nog steeds geen pakket? Vervelend! Neem contact met ons op via 085 444 45 60 of mail naar klantenservice@eko4petz.nl.

Wij vragen bij PostNL na wat er gebeurd is met jouw pakket. PostNL vraagt de bezorger om een opheldering. Soms duurt het 1 of 2 dagen voordat wij een antwoord terug krijgen. Wij houden jou op de hoogte. Klopt het antwoord van de bezorger niet volgens jou? Dan vragen wij jou een verklaring in te vullen zodat een onderzoek naar het verdwenen pakket kan worden opgestart.

5. Jouw bestelling komt altijd aan!
We zorgen altijd dat je jouw bestelling krijgt. Vaak is het geen probleem voor onze klanten om een paar dagen te wachten totdat het pakket weer terecht is. Soms vormt dit wel een probleem als bijvoorbeeld het voer bijna op is. Dan verzenden wij jouw pakket opnieuw.

Wordt het eerste pakket toch bezorgd en heb je uiteindelijk 2 pakketten van ons ontvangen? Dan weiger je het 2e pakket aan te nemen van de bezorger, het wordt dan aan ons terug gestuurd. Zo komt alles weer op zijn pootjes terecht….

 

Aanbieding

© 2012 - 2019 EKO4petz online dierenwinkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.